piątek, 20 kwietnia 2012

A new passion...

Witam, przepraszam za mają nieobecność, ale ostatnio nie miałam weny do pisania a głupot nie chciałam zamieszczać... Znów miałam małe problemy ze zdrowiem, ale już jest lepiej :)
W pierwszej kolejności chciałam podziękować za przesyłkę z wygranego Candy na blogu http://bagraga.blogspot.com Wszystko jest śliczne, niestety nie zrobiłam zdjęcia pełnej paczki, która zawierała dodatkowe prezenty w postaci słodkości i chusteczek :) Mam nadzieję, że częściej będzie dopisywało mi szczęście ;) 
Przez ostatni tydzień intensywnie zajmuję się decupage, swoją drogą bardzo mi się ta technika spodobała i ciągle tylko wymyślam co by tu przerobić i jak. Oto dwie rzeczy które pochłonęły najwięcej mojego czasu...

Drewniana skrzyneczka za którą zabrałam się na samym początku. Powstawała etapami, ale nareszcie została skończona :)

Oraz...

Stara butelka po mleku, na niej po raz pierwszy wykorzystałam pastę do spękań i chyba nawet dobrze to wygląda. Spękania są w kolorze starego złota czego tutaj na zdjęciu nie widać...

Co myślicie o moich wyrobach? Mogę się tym dalej zajmować czy raczej powinnam poszukać innej pasji? ;)

I przypominam, że wielkimi krokami zbliża się pierwsze losowanie mojego Ślubnego Candy, które odbędzie się już w niedzielę! 

7 komentarzy:

  1. Myślę, że bardzo dobrze Ci idzie - nie przestawaj ;o) Pozdrawiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka:) fajnie wyszła Ci ta skrzyneczka:) a nie myślałaś, żeby spód też biały zrobić? a co do butelki ciekawa jestem tych pękań, zrób jakieś fotki z bliska plisss!!! buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spód początkowo był biały, ale postanowiłam zrobić eksperyment i pomalować go lakierobejcą i tak wygląda 100 razy lepiej ;] Zdjęcia spękań podeślę Ci na meila ;*

      Usuń
  3. Ja jestem pełna podziwu, poważnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te wyroby.Na pewno możesz się tym zająć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta skrzyneczka wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. butelka zarąbista :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń