poniedziałek, 13 lutego 2012

Zmęczenie....


Dziś z rana czekała na mnie miła niespodzianka... A mianowicie listonosz przyniósł mi przesyłkę na którą czekałam około dwóch tygodni! A mianowicie dostałam nareszcie książkę, którą wygrałam w konkursie na portalu dlalejdis :) Niestety póki co nie mam czasu na czytanie, ale jak już będę wolna od nauki to dla relaksu na pewno przeczytam i napiszę krótką recenzję :)


Z moją obroną ciągle jeszcze nic nie wiadomo, promotor nie ma czasu, aby się ze mną spotkać... więc czekam i czekam. Mam nadzieję, że do końca przyszłego tygodnia będzie już po wszystkim! Jestem już wykończona nauką i poprawkami poprawek... Chcę już mieć to za sobą!
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na recenzję książki:) Bardzo lubię czytać i co chwilę kupuję jakieś nowe książki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę trzymać książki za obronę! ;) co do cieni, to ja je bardzo lubię, ale starałam się ocenić obiektywnie ;)

    OdpowiedzUsuń