sobota, 3 marca 2012

Nareszcie!

Przepraszam, że nie było mnie tyle czasu, ale niestety miałam problemy z komputerem... Jakiś wredny wirus przez którego nie mogłam zalogować się na blogspocie, ani nawet komentować innych blogów! Ale już wszystko opanowane ;)
Trochę się działo przez ten czas, miały miejsce małe zakupy, ale o tym w kolejnym poście... Póki co chciałam się pochwalić, że już jestem i że nie zapomniałam o blogu ani o odwiedzających :D
Co do mojej obrony to nareszcie się doczekałam terminu! I przypada on w najbliższą środę... Stres mnie pomału zżera, uczyć się mi już nie chce, ale nie poddam się ;)
Teraz uciekam, muszę się szykować bo wybieramy się na zakupy, ale czego to póki co tajemnica!
P.S. słońce świeci za oknem z czego jestem bardzo zadowolona! :)
Buziaki :*

1 komentarz: